Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 martie 2019

La Mulţi Ani Iubita mea

La Mulţi Ani Iubita mea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
Poezie scrisă la cererea lui Kevin Coco, pentru Iubita lui. Camelia Nikol

Iubita mea, frumoasă Floare
Ascultă-mă vreau să-ţi vorbesc,
Cuvinte dulci din Inimioară
Pentru mine eşti Zâna din Poveşti

Aşa senină şi frumoasă
Mă-ndrăgostesc de tine în fiecare zi,
Tu îmi dai zâmbet, îmi faci Viaţa minunată
Din tot Sufletul te Iubesc.

Astăzi de ziua ta Iubito
8 Martie, tu Primăvara o aduci,
Îmi pui pe Cerul inimii mele
Soarele cald plin de alint.

Eşti unică în lumea asta
Sunt fericit că eşti Iubita mea,
Am să te ocrotesc, şi am să te feresc de rău
Camelia tu eşti tot ce am eu, din Suflet te Iubesc.
La Mulţi Ani Camelia, de 8 Martie.

7 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu