Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 2 martie 2019

Fata din vis

Fata din vis
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În noapte când somnul mi-era mai dulce
Un vis frumos s-a strecurat,
Ma luat pe aripa s-a dulce
Şi ma dus într-o lume de basm.

Acolo am întîlnit o Zână
O Fată cum n-am mai văzut,
Frumoasă, gingaşă făptură
Un Suflet cald şi minunat.

Ma luat în braţe, mi-a zâmbit
Şi mi-a vorbit atît de blind,
Glasul ei dulce ma vrajit
Pe loc de ea eu m-am îndrăgostit.

Dar când să-i spun că-mi place mult
Şi că-mi doresc să-mi fie aproape,
Zorii de ziuã sau ivit
Şi visul s-a pierdut usor în zare.

Au trecut nopţi dar în zadar
Fata frumoasă nu s-a întors în vis,
Pe unde o fi de nu apare
Că vreau sa-i spun că o Iubesc.

Şi chiar de-ar trebui să aştept
Ani mulţi  la rînd, greu or să treacă,
Merită pentru c-o Iubesc
Pe ea, Fata din visul meu de noapte.

2 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu