Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 15 martie 2019

De mi-ai fi Zână

De mi-ai fi Zână
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti unică şi minunată
Mi-ai pus în inimă un foc,
E focul dragostei ce arde
ce-mi dă fior.

Fiorul pur a iubirii Divine
N-am mai simţit de mult aşa-ceva,
Tu esti Fata ce ma răpit
Tu vreau să îmi fi Zâna mea.

Ne completăm în tot şi toate
Suntem lafel de mofturoşi,
Esti pentru mine, noi iubim lafel
Eşti Zâna ce-o doresc în viaţa mea.

De mi-ai fi Zână am zâmbi amîndoi
Am fi pe steaua noastră minunată,
Cu tine aş putea crea
O lume pură şi frumoasă.

Şi astfel să traim mereu
Lafel ca-n basme amîndoi,
Tu să fi Zâna mea cea dragă
Iar eu Prinţul ce te iubeşte cu adevărat.

15 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu