Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 martie 2019

Atîta timp cat eşti cu mine

Atîta timp cât eşti cu mine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Atîta timp cât eşti cu mine
Mă simt Iubit şi îmi e bine,
Pe Cerul meu e numai soare
In Suflet am doar alinare.

Tu esti Iubirea mea Divină
Fata frumoasă, Zâna bună,
Tu mă împlineşti şi-mi dăruieşti
Clipe senine.

Atîta timp cât eşti aici
Tot ce traiesc e real vis,
Cu tine sunt un răsfăţat
Tu mai făcut să fiu Bărbat .

Promit că am să te Iubesc
Cât pe pamind voi fi,
Şi dincolo de stele îţi promit
Tu eşti Ingerul meu, tot ce mereu eu mi-am dorit.

3 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu