Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 2 martie 2019

Dă-mi Iubirea înapoi

Dă-mi Iubirea înapoi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am fost o vreme împreună
Şi ne-am Iubit ca în poveşti,
Eram noi doi mereu de mînă
Cerul era senin fără de nori.

Erai Îngerul meu cel Sfînt
În tine îmi era toată nădejdea 
Visam frumos, ca-n Poezii
Că vom fi toată Viaţa împreună.

În noptile calde de Vară
Când luna stralucea pe Cer,
Ne faceam planuri amindoi
Cum vom fi cu, copiii noştrii.

Unde sunt visurile toate
Acele nopţi şi zile, au apus? 
Iubirea aceia minunată
Credinţa în Dumnezeu si-n noi?.

Să-mi dai iubirea înapoi
Şi toate visurile spulberate,
Să vi să fim iar amindoi
Şi să traim frumos ca-n basme.

Nici tie nu-ţi e bine azi
Amîndoi ne gândim unul la altul,
Şi ne topim de dor de noi
Hai vino, dă-mi Iubirea înapoi.

2 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu