Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 19 martie 2019

La răsărit

La răsărit
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Se umple cerul De lumină
Zorii de zi se scurg ca o perdea,
Soarele prinde strălucire
Ne-aduce în dar o nouă zi.

Florile se trezesc din somn
Şi îşi deschid petalele,
Iubito suntem amîndoi
Cat de frumoşi suntem noi doi.

Tu îmi eşti floarea mea cea dragă
Surâsul dimineţii dulci,
Cu tine ziua toată mi-e senină
Şi tot în jur este de vis.

Aşa mi-e viaţa de frumoasă
De când tu ai venit în ia,
Cu tine totul e de vis
Tu mai adus în paradis.

19 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu