Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 19 martie 2019

Pe banca noastră

Pe banca noastră
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

De mînă ne plimbăm în parc
E o zi de vis, căci tu eşti lîngă mine,
Zâmbesc şi florile de dragul tãu
Şi soarele prinde puteri.

Ne aşezăm pe banca noastră
Acolo unde tu mi-ai dat primul sărut,
Şi-acum ca şi atunci îmi eşti lafel de dragă
Mă pierd în ochii tăi, te ţin în braţe, te sărut.

Se bucură şi cerul de noi doi
Şi păsările cântă în cor,
Un cântec dulce nu mai pentru noi
Totul e de poveste, suntem nu mai noi.

Mereu noi vom vi împreună
Pentru că ne iubim curat,
Eşti tot ce am, iubire pentru mine
Te preţuiesc şi te ador.

19 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu