Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 22 martie 2019

Mă iubeşti?

Mă iubeşti?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Îmi zâmbeşti şi esti drăguţă
Lîngă mine eşti mereu,
Ca o floare de frumoasă
Soarele pe cerul meu.

Mă iubeşti? te-ntreb eu oare
Nu îmi spui, dar mi-eşti aproape,
Imi vorbeşti ca dintr-o carte
De poveşti.

Azi îmi placi mai mult ca ieri
Zilnic îmi eşti tot mai dragă,
Mă priveşti şi mă răsfeţi
Spune-mi sincer, mă iubeşti?

Spune da, nu-ţi fie teamă
Tot ca tine sunt şi eu,
Hai să fim mereu aproape
Vino, vino să fim noi.

22 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu