Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 11 martie 2019

De dorul tãu

De dorul tău
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Atât de bine este lîngă tine
Şi-atât de greu mi-e când te las,
Tu insemni totul pentru mine
Viaţă, alint, zambetul pe obraz.

Aş da orice să fi mereu cu mine
Să îmi dai mîna, să fi Zâna mea,
Să impartim tot împreună
Să adormim în fiecare noapte îmbrăţişaţi.

De s-ar putea tu să mă ţi de mînă
Nu doar o seară sau o zi,
Ci viaţa întreagă să fi lîngă mine
Să fi tu Îngeraşul meu.

Să ne plimbăm sub clar de lună
Să te sărut sub pulberea de stele,
Să ne alintăm iubire
Şi să fim noi, tu Zâna iar eu Prinţul tău.

Nu mai tu poţi să îmi stingi dorul
Să îmi pui zâmbet în privire,
Hai spune da, şi întinde-mi mîna
Hai să fim noi, intregul unitar.

11 Martie,.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu