Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 12 februarie 2019

Vreau ca tu să fi mereu lîngă mine

Vreau ca tu să fi mereu lîngă mine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În Viaţa mea nu am Iubit pe nimeni
Aşa cum te Iubesc pe tine acum,
Eşti unică, eşti o minune
Şi te Iubesc, cu Inima şi Sufletul.

Tu mă faci să mă bucur de Cerul senin
Acum zâmbesc, simt că trăiesc,
Eşti tot ce vreau, ce mi-am dorit
Îngerul păzitor, iubirea ce ma împlinit.

Vreau tu să-mi fi o Viaţă întreagă aproape
Să ne Iubim şi să trăim ca în poveşti,
Mereu să fi Zâna cea dragă
Să fim noi doi mereu pe veci.

12 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu