Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 25 februarie 2019

Cine sunt eu?

Cine sunt eu?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Cine sunt eu? Un Om cu Suflet
Ce caută Iubirea în Oameni,
Mă bucur de zilele senine
De razele calde de Soare.

Ce caut eu în astă lume?
Iubirea pură şi alintul,
O viaţă lină şi frumoasă
Lîngă fata ce-mi va fi jumatate.

Eu nu caut atenţie
Nici nu cutez a spune mult,
Vreau doar pace, linişte
Să Iubesc şi să fiu Iubit.

25 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu