Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 21 februarie 2019

Mi-e dor de tine în fiecare zi

Mi-e dor de tine în fiecare zi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Degeaba incerc să mint frumos
Că te-am uitat, că îmi e bine,
Căci dorul mistuie în mine
Mă arde rău în Inimă.

Imi ascund lacrimile ce îmi curg pe-obraji
Tristetea nu o las să mă tradeze,
Mi-e dor de tine, de noi doi
Vreau să fim cum eram odată.

Parfumul tău e peste tot
Il simt ori unde aş fi,
În Ochii mei văd chipul tău
Mi-e dor şi tu nu şti.

21 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu