Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 februarie 2019

Mă ascund în Sufletul tău

Mă ascund în Sufletul tău
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

La umbra Sufletului tău
Mă simt în siguranţă, îmi e bine,
Aici găsesc linişte si Iubire
Si totul e de vis.

Lasă-mă să fiu lîngă tine
Vreau Viaţa să-ţi inseninez,
Să construim în doi o lume
Să avem propriul univers.

Mi-e bine când tu eşti aici
Tu şti să mă alinţi, să mă Iubeşti,
Eşti tot ce caut, de-mi doresc
Sufletul pur ce il Iubesc.

20 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu