Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 4 februarie 2019

Ce vină am că te Iubesc?

Ce vină am că te Iubesc?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ai apărut de nuştiu unde
Şi mi-ai înseninat privirea,
Inima a început să simtă
Cât de frumoasă e Iubirea.

Credeam în noi că suntem doar Prieteni
Îmi plăcea mult să fiu în preajma ta,
Dar astăzi Inima te vede altfel
Nu vrea Prietenie, vrea Iubirea ta.

La tine am găsit tot ce e mai frumos
Un Suflet pur, un glas duios,
Doi Ochii senini, frumoşi ca, Cerul
Tot ce mi-e drag, tu eşti Ingerul ce îl caut eu.

Ce vină am că te Iubesc
Că văd în tine cea mai frumoasă Fiinţă?,
Tu linişte îmi dăruieşti
Tu faci ca ce trăiesc să fie vis,.

Acum cehia e-n mîna ta
Tu hotărăşti dacă vrei să îmi fi aproape,
Eu te Iubesc şi îmi doresc
Să fi aici, la mine în braţe

4 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu