Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 februarie 2019

Nu-mi trebuie o zi anume să-ţi arăt că te Iubesc

Nu-mi trebuie o zi anume să-ţi arăt că Te Iubesc
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

De Ochii tăi frumoşi eu m-am îndrăgostit
Pierzindu-ma în albastrul lor,
Mi-au plăcut mult şi m-au răpit
Prin ei am văzut lumea mai frumoasă.

Inima a vibrat in mine
Şi a-nceput să bată în ritmuri de Iubire,
Şi uite astăzi suntem amindoi
Uniţi şi fericiti, doar noi.

În fiecare zi mă îndrăgostesc de tine
Şi te Iubesc din ce înce mai mult,
Eşti tot ce azi îmi face bine
Iubirea mea, Îngerul de pe pămînt.

Nu-mi trebuie o zi să îţi arăt Iubirea
Nici nu vreau să o strig s-audă lumea toată,
Vreau s-o trăim noi amindoi
Să fi amea, întreaga Viaţă.

Frumoase sunt acele zile
În care lumea îşi strigă Iubirea,
Dar cred că este cel mai bine
Să o trăieşti frumos în fiecare zi, ca noi .

7 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu