Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 11 februarie 2019

Tu eşti lumina ce îmi luminează calea

Tu eşti lumina ce îmi luminează calea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Sunt fericit, mi-e tare bine
Că mă iubeşti, că eşti aici,
Că împart cu tine clipele senine
Că ne ţinem de mînă amindoi.

Te am pe tine,mă simt împlinit
Nimic nu îmi lipseşte, tu eşti lumea toată,
Mă simt cel mai puternic pentru că tu eşti aici
Şi asta mă face să fiu bun, mă simt Iubit.

Tu eşti lumina ce-mi inundă Ochii
Tu mă faci să vad totul mai frumos,
Eşti o minune, un boboc de Fată
Cu tine zilele îmi voi trăi pîn la sfîrşit.

11 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu