Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 februarie 2019

Povestea noastră de Iubire

Povestea noastră de Iubire
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Totul s-a întîmplat frumos
Era o zi obişnuită,
Soarele se-ndreapta spre apus
Iar florile se pregăteau să adoarmă liniştite.

Uşor vîntul sufla a Primăvara
Mierla cânta aşa frumos,
Eu gânditor stăteam pe o bancă
Pierdut în gandurile mele, visător.

Deodată nu ştiu cum ai apărut
Aşa frumoasă, mi-ai furat privirea,
Te-ai aşezat pe bancă şi-am vorbit
Despre Copilarie şi Iubire.

Uşor parcă-mi crescuse aripi
Simteam cum zbor spre stele,
Te-am luat de mînă, te-am privit în Ochi
Şi am simţit în Inimă fiorul de Iubire.

Amîndoi am zâmbit timid
Ne înroşisem în obraji,
Şi tu, şi eu trăiam Iubirea
Şi ne doream să fim doar noi.

De atunci Inimile noastre au început să bată
Lafel în piepturile noastre,
Am inteles că ne e bine împreună
Si am lăsat Iubirea să ne ia de mînă.

Şi astăzi suntem fericiţi
Tu eşti Prințesa iar eu al tău Prinț,
Trăim frumos în lumea noastră
Fericiţi.

20 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu