Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 23 februarie 2019

Să şti că mă gândesc la tine

Să şti că mă gândesc la tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Departe eşti şi totuşi aproape
În Sufletu-mi mi te păstrez,
Iubirea noastră trăită frumos
E scrisă acum într-o carte.

În cartea cu titlul, Inima-mi pură
Iubire simte şi azi,
Te port în ganduri, te port în Suflet
Iubirea-ti Divină îţi păstrez.

Şi chiar de tu azi eşti cu mult prea departe
Grijă încă îţi port,
Îmi pasă de tine, e din Iubire
Vreau să ştiu că zâmbeşti

23 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu