Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 18 februarie 2019

Ai căzut din Cer

Ai căzut din Cer
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Când stelele s-au întîlnit în noapte
Şi Cerul s-a îmbrăcat in strălucirea lor,
Au pus la cale să te la de mînă
Să te aducă în Viaţa mea.

În visuri eu te-am desenat
Şi te-am strigat să mă auzi,
Te-am implorat să vi în Viaţa mea
Să fim noi doi, să fi tu Zâna mea.

Ai coborît din Cer pe-o stea
Şi astăzi tu mă ţi de mînă,
Iubirea e cu noi, eşti Zâna mea
Şi amîndoi trăim un vis, şi ne e bine.

18 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu