Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 18 februarie 2019

Te vreau pe tine fiindcă te Iubesc

Te vreau pe tine fiindcă te Iubesc
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Te vreau pe tine fiindcă te Iubesc
Nu-mi trebuie bani, nici avere,
Un Suflet cald să am aproape îmi doresc
Să împărţim totul la doi.

Nu vreau nimic din ce ai tu
Eu nu te vreau pe tine sponsor,
Caut un Om nu bancomat
Cu, care să traiesc, să fim noi doi si universul.

E greu să crezi că-n zilele de azi
Mai poate fi adevărat,
Ca un Băiat si-o Fată care se Iubesc
Mai caută o dragoste adevărată.

Iubirea e tot ce noi avem nevoie
Nu banii, karduri, limuzine,
Căci tot ce ai usor se pierde
Iubirea în schimb de este sinceră,
Rămîne.

18 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu