Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 27 februarie 2019

Să vi

Să vi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Alunga-mi aşteptarea grea
Şi dorul de Iubire ce mă apasă,
Vino aproape să îmi umpli Inima
Cu zâmbete şi puritate.

Vino şi întinde-mi mîna ta
Şi hai ca amindoi să ne unim singurătatea,
Să construim o lume pentru noi
În care Iubirea să ne inunde Viaţa.

Te strig prin vers şi poezii
Pe care le scriu pe Cer noaptea,
Cu stelele ce stralucesc necontenit
Să vezi, să şti că pentru mine tu eşti Viaţa.

Vino nu-ţi fie teamă să Iubeşti
Doar amindoi vom reuşi,
Şi vom razbate tot cei greu
Şi vom avea o Viaţă ca în vis.

26 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu