Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 19 februarie 2019

Pe tine te-am ales să-mi fi Soţie

Pe tine te-am ales să-mi fi Soţie
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti unică şi minunată
Un Înger scump ce străluceşte,
Mi-ai arătat ce e Iubirea
Şi mi-ai făcut Viaţa frumoasă.

Tu esti tot ce astăzi Iubesc
Îngerul meu, Zâna cea bună din Povesti,
Cu tine eu sunt fericit
Mă împlineşti şi mă alinţi.

Te rog dă-mi mîna ta cea blînda
Şi vino lîngă mine să fim amîndoi pe vwci,
Vreau ca tu să îmi fi Soţie
Şi fericiţi noi să trăim.

Doar împreună reuşim
Să construim o lume minunată,
Tu eşti aleasa Inimii
Accepţi să fi Soţia mea pe Viaţă?.

19 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu