Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 23 februarie 2019

Întind o mână spre un vis

Întind o mână spre un vis
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Întind o mână spre un vis, dar strâng în palmă numai vântul.,
Căci tu nu vezi cât te Iubesc
Nici nu îmi citeşti gândul.

În piept inima-mi bate pentru tine
Pe tine tea ales,
Să fi aici, să ne Iubim
Şi să fim fericiţi.

Şi tu şi eu doi rătăciţi
Visăm dar ce folos?,
Eu te Iubesc şi îmi doresc
Să fi aici mereu.

Tu nu ştiu încă ce-ţi doreşti
Ce gânduri ai în Suflet,
Dar anii trec, imbatrinit
Şi ratacim în univers.

De-a pururi să fim amindoi
Ar fi vis împlinit,
Să fim noi doi, să ne Iubim
Ani mulţi fără sfîrşit.

23 Februarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu