Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 februarie 2018

Vreau sa nu mai fiu ranit
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
16 Februarie.2018

Cand m-am indragostit mi-am daruit Inima
Si-am dat din mine tot ce am mai bun.
M-am increzut fara de frica
Ca am sa fiu un fericit.

Am fost alaturi trup si Suflet
De jumatatea mea cea draga.
Dar n-a gandit lafel ca mine
Si ma ranit in Inimioara.

Cu bunatatea si bun simt
In Ochii ei am fost un fraier.
Mi-a spus ca nu sunt indraznet si tupeist
Ca nu ai place felul meu romantic.

As vrea sa devin un altfel de Om
Cu toate ca nu-mi sta in fire.
Mai rau si mai plin de tupeu
Sa nu le mai alint cu Poezie.

Sa fiu mai dur.mai smecheras?
S-au mai lipsit de-afectiune?,
Spuneti-mi voi cum o fi bine
Sa ma comport eu in Iubire?.

Caci de esti bun.esti luat de prost
Si  nu esti dulce pentru ea.
Dar daca ai tupeu castigi
Tot ce vrea Sufletelul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu