Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 13 februarie 2018

Ce pot sa fac pentru tine?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
13 Februarie.2018

Esti in Sufletul meu
Te Iubesc si mi-esti draga.
Imi placi mult si te vreau
Sa-mi fi Inger in Viata.

Ma topesc dupa tine
Vreau sa te vad zimbind.
Dar tu fugi de mine
Si vrei sa fim doar amici.

Vreau sa te tin in brate
Sa simt caldura ta.
Dar tu nu imi dai voie
Si ma respingi.de ce asa?.

Ce sa fac sa ma placi
Cum sa-ti arat Iubirea?,
Daca tu ma respingi
Mi se fringe Inima.

Of nu stiu ce sa fac
Cum sa o dau cu tine.
Daca vrei sa imi fi Iubire
Astept un semn din partea ta.

M-am resemnat ca nu vrei
Sa vi in Viata mea.
Te Iubesc.Rapanzel
Of esti in Inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu