Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 9 februarie 2018

Valentine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
9 Februarie.2018

Anul asta Valentine
Vine la toti cu Iubire.
Dar eu il ignor frumos
Nu imi pasa sunt fitos.

M-am decis sa il serbez
Mai tirziu anul acesta.
29 si 30
Ca-i mai palpitant si bine.

As striga in gura mare
Te Iubesc.tu insemni tot.
Dar n-aude.nu ma vede
Asa ca nu are rost.

Dar e bine si asa
Nu mai am batai de cap.
Sa rezerv minivacanta
Si sa chieltui prea multi bani.

Las ca-i bine si asa
Stiu ca ma iubeste lumea.
Valentine nu uita
Poate anul care vine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu