Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 11 februarie 2018

Nu v-am uitat
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
11 Februarie.2018

Mi-ati fost aproape cand mi-a fost greu
Si cand am ras si ne-am distrat.
V-am ajutat si v-am imbratisat
Si ati primit Sufletul meu.

Apoi incet cand ati dat de bine
Pe rand voi ati plecat.
Uitind ca am fost toti Prieteni
Usor pe mine m-ati lasat.

Mai dati un semn cand va e greu
Si stiti ca eu va sunt de ajutor.
Apoi cand toate va sunt bune
Nu ma sunati.nu intrebati de mine.

Dar eu sunt demn si nu pot fi ca voi
Mereu sar sa va ajut.
Nu pot sa nu ma uit spre voi
Stiind ca imi sunteti Prieteni.

Va port aici la mine in Suflet
Nu vreau sa fug.nici sa fiu rau.
Nu v-am uitat nici cum o clipa
Eu Gabriel ma gandesc la voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu