Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 5 februarie 2018

Fa din Inima mea ecoul Iubirii tale
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
5 Februarie.2018

Am o Inima ce bate
Cu putere in pieptul meu.
A Iubit si-a suferit
Si-acum plinge si suspina.

Am gasit la tine tot
Iubire si alinare.
Pentru mine tu esti Inger
Esti Fata ce o Iubesc.

Te-am ales ca imi esti draga
Pentru Sufletul tau pur.
Fa din Inima mea blinda
Ecoul Iubirii tale.

Nu te teme.nu-ti fac rau
Am trait dezamagirea.
Am plins si am suferit
M-a durut destul Iubirea.

Am sa Te Iubesc.curat
Si am sa te pretuiesc.
N-am salas nici o secunda
Sa fi trista.suparata.

Vei fi Ingerasul meu
Zana buna.Fata dulce.
Hai da-mi mina.vino incoa
Iti ofer in dar Inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu