Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 15 februarie 2018

Vreau sa atingem stelele impreuna
Autor/Gabriel Razvan Stoica
15 Februarie.2018

Din Iubire un univers ne-am construit
Si astazi zimbim amindoi
Tu-mi esti Iubita,eu Iubit
Tot ce puteam sa imi doresc.

Amindoi am pus Soarele pe Cer
Si am facut mereu sa fie dimineata,
In fiecare noapte punem stelele pe Cer
Si stralucire in luna minunata.

Cu tine pot zbura ori unde-n lumea asta
Si doar cu tine pot atinge stelele si luna,
Esti dulcea mea faptura buna
Zana ce-mi mingaie Viata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu