Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 februarie 2018

Inca Te Iubesc
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
16 Februarie.2018

Am incercat sa te uit
Sa mi te scot din minte.
M-am mintit ca te urasc
Dar Iubirea e vie pentru tine.

Mi-ai fost atit de draga Sufletului meu
Si am tinut enorm la tine.
Incat nici astazi dupa Ani
Eu n-am uitat de tine.

Nici nu am cum sa te urasc
Si nici nu pot uita de tine.
Tu ai fost trup si Suflet linga mine
Mi-ai daruit tot ce ai mai frumos.

Sa sti ca esti lafel de minunata
Si ca eu te privesc.ca-n prima zi.
Chiar daca nu esti linga mine
Eu Te Iubesc si-acum cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu