Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 februarie 2018

M-am cam saturat de fite
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Februarie.2018

Esti frumoasa.nu zic nu
Si imi placi la nebunie.
Te Iubesc si imi esti draga
Si te scriu in Poezie.

Dar de la o vreme-n coa
Tu nu mai esti cum erai.
Frumusetea asta dulce
Ti s-a cam urcat in cap.

Si te-ai cam umplut de fite
Nu iti mai incapi in piele.
Te crezi Zeitate .Zana
Si-mi vorbesti numai in dume.

Hai ca asa nu mai merge
Nu te mai uita pe sus.
C-o sa te lovesti in mufa
Si-o sa cazi direct in nas.

Nu te crede ce nu esti
Ai fost Zana si Printesa.
Dar acum ti-ai luat-o-n cap
Vai ce rau iti sta faptura.

Ia mai lasa-ma impace
Pina cand sa te suport.
Pleaca.Dute tu departe
Nu-mi plac fitele ce tu le ai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu