Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 februarie 2018

Linga tine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Februarie.2018

Linga tine Viata mea este senina
Linga tine Sufletul mi-e plin de dragoste si dor.
Linga tine toate stelele parca vor sa-mi zimbeasca
Linga tine cat de dulce e parfumul Florilor.

Linga tine tutu-i o Poveste
Tu esti Zana buna.Te Iubesc.
Soarele parca-i mai vesel
Linga tine eu simt ca traiesc.

Mi-ai dat dragostea ta pura
Sufletul si Inima.
Numai tu Iubito draga
Ai loc in Inima mea.

Linga tine as ramine inc-o Viata
Linga tine e atit de fericita Inima.
Linga tine vreau sa fiu in fiecare dimineata
Linga tine vreau sa fiu in ori ce zi din Viata mea.

Tu esti fericirea mea
Visul pur din realitate.
Linga tine sunt Barbat
Te Iubesc Fata frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu