Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 28 februarie 2018

In noapte ma gandesc la tine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
28 Februarie.2018

E Ultima noapte de Iarna
Maine in zori e Primavara.
Eu stau si privesc la noi
In pozee te vad frumoasa.

Mi-e dor de tine.de noi
De glasul tau cristalin.
Ma doare ca ai plecat
Ca azi nu mai esti aici.

Eram frumosi impreuna
Eram fericiti amindoi.
Eu te-am Iubit din Inima
Tu mai putin .e trist.

As fi vrut sa te am linga mine
Sa imi adormi in brate.
Iar in zori sa-ti ofer
Un sarut si un Martisor.

Acum tu Iubesti alt Baiat
M-as bucura ca si el.
Sa Te Iubeasca din Suflet
Sa fie cu tine sincer.

Sa sti ca te-am Iubit mult
Ca Zana eu te-am gasit.
Acum cand vine Primavara
Te inbrac.cu al meu gand.

Sa ai grija de tine
Te rog sa nu ma uiti.
Eu am tinut la tine
Si vreau sa te vad zimbind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu