Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 13 februarie 2018

A trecut atita timp si-ai ramas lafel
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
13 Februarie.2018

A trecut mult timp decand
Ne-am jurat Iubire pura.
Decand credeam mult in noi
Era tot o Poezie.

Nu stiu cum.cine-i de vina
Amindoi ca n-am stiut.
Sa pastram Iubirea vie
Si-am pierdut tot ce-am avut.

Am pierdut clipe frumoase
Rasfat.Noptile de vis.
Si Iubirea minunata
Tot ce-nseamna paradis.

N-ai mai vrut sa imi vorbesti
Mai respins cu vehementa.
Nici acum dupa cinci ani
Nu ti-ai schimbat sentimentul.

Nu stiu de ce tu-mi porti ura
Eu te-am Iubit ne gresit.
Mi-am dorit sa-ti fie bine
Sa fi Ingerul Iubit.

Azi lafel esti tu de rece
Nici macar un ce mai faci.
Asta e.Eu n-am ce face
Te pastrez in Suflet cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu