Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 23 februarie 2018

In visul meu esti mereu
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
23 Februarie.2018

In visul meu esti mereu
Frumoasa si mult prea dulce.
Tu esti Ingerul meu
Ce-mi mingaie noptile si zilele.

Tu imi dai aripi sa zbor
Ma iei cu tine printre stele.
Esti unica si imi doresc
Sa dai Viata viselor mele.

Ce mult mi-as dori ca-ntr-o zi
In zori sa cobori din vis.
Sa fi la bratul meu.Sa iti fiu Iubit
Coboara din visul meu.
Si vino sa-mi fi aproape mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu