Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 12 februarie 2018

Eu te-am Iubit
( Autor. Murariu Vasilica si Gabriel Razvan Stoica)
12 Februarie.2018

Pentru ca eu te-am iubit
Inima ti-am daruit
Cand m-ai cerut de sotie
Eu am plans de bucurie.

Tu în brate ma tineai
Cu glas dulce îmi vorbeai
Ca vrei sa fiu langa tine
Ca sunt marea ta iubire

Eu am crezut ca tu poti
Juramântul sa-l respecti
Si cu sufletul curat
Iubire,eu ti-am jurat.

Ma-ntrebi de ce te iubesc?
Lânga tine am simtit ca traiesc
Te-am iubit,te-am respectat
Ani la rând te-am asteptat

Iar acum seara de seara
Astept luna sa apara
De la mine sa-ti dea vesti
Ca sufar si îmi lipsesti

Cand tie ti-a fost mai greu
Ai plans pe umarul meu
Atunci cand ti-a fost mai bine
Usor,ai uitat de mine.

Of Iubito am gresit
Cand am plecat de linga tine.
Am crezut ca pot ajunge
In Rai dar m-am inselat.

Acum stiu cat de rau doare
Cat ai plins si-ai suferit.
Iarta-ma Iubito draga
Recunosc.ca am gresit.

Tu esti cea mai minunata
Nimeni nu este ca tine.
Vreau sa fim noi doi un Suflet
Sa-mpartim totu-npreuna.

Te Iubesc am inteles
Ca tu esti Ingerul meu.
Doar tu ma faci sa zimbesc
Iarta-ma ca am gresit.vino te rog inapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu