Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 februarie 2018

Bem o cafea impreuna?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Februarie.2018

Atit de dulce si frumoasa
Poti fi tu minunata Fata.
Te-admir si te privesc.cu drag
Esti unica.si ai un zimbet larg.

Te-opresc si te intreb usor
Timid si temator.
Daca vrei sa bei o cafea cu mine
Acum in miezul zilei in gradina.

Si ne-asezam sa bem cafeaua
Razele Soarelui coboara-n parul tau.
Nu imi pot lua Ochii de la tine
Esti prea frumoasa.as vrea sa fi Ingerul meu.

Si ne privim in timp ce bem cafeaua
Iubirea incet pluteste in aer.
Inimile noastre bat lafel de tare
Imi intinzi mina si te iau in brate.

De-aici Iubirea noastra a inceput
De la cafeaua ce-am baut-o amindoi in miez de zi.
Privindu-ne frumos in Ochi noi ne-am indragostit
Si astazi suntem fericiti.

Si amindoi traim in lumea noastra
Plina de Soare luminos si Cer senin.
Ne bem cafeaua in fiecare zi si dimineata
Mereu suntem ne despartiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu