Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 6 februarie 2018

Taina Sufletului pe hartie
(Autori.Murariu Vasilica si Gabriel Razvan Stoica)
6 Februarie.2018

Cand în brate ma tineai
Imi spuneai ca ma iubesti
Fericirea mi-ai promis
Iar acum nici nu-mi vorbesti.

Mi-este greu sa te privesc
Cum departe stai de mine.
Esti prea rece si ma doare
Of de ce asa Iubire?.

Nu stiu cum.ce sa-ntimplat
De nu mai esti linga mine.
Juramintul de Iubire
Astazi parca l-ai uitat.

Ma doare sa stiu ca azi
Nu mai e ca inainte.
Te Iubesc si imi e greu
Of de ce sufar pentru tine?.

Da-mi un semn.spune-mi ceva
Vreau sa te mai vad odata.
Rau ma arde Inima
Vino sa te string in brate.

Tristețea m-a cuprins din nou
Mi-e dor de tine şi de sfatul tău
Eu din suflet te-am iubit
Dar tu doar m-ai amăgit.

Câte lacrimi am vărsat
Pentru tine m-am rugat
Să ai în viață fericire
Mult noroc şi iubire

De-ți va fi greu intr-o zi
De mine-ți vei aminti
Cât de mult eu te-am iubit
Inima tu mi-ai rănit.

Am plins mult si-am suferit
Lacrimi mii din Ochi mi-au curs.
Astazi sunt singur si trist
Recunosc.ca te-am ranit.

Mi-este greu ca ai plecat
Of cum sa fac sa ma ierti.
Da-mi o sansa.m-am schimbat
Haide vino inapoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu