Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 20 decembrie 2016

Sentiment
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Decembrie.2016
Sentimente sunt cu sute
Însă printre ele, multe,
Stă ascunsă undeva
Cel numit Dragostea mea.
Eu te plac si Te Iubesc
Si-mi doresc sa-mi fi aproape,
Ingeras sa te numesc
Sa fi amea jumatate.
Mai timid, dar important
Se ivește câteodat'
La momentul potrivit
Între noi ce ne-am privit
Da asta e sentiment
De Iubire minunata,
Stiu sigur ca Te Iubesc
Esti o Fata minunata.
Vreau ca tu sa stralucesti
Sa fi vesela mereu,
Ochii tai sa straluceasca
Esti ce-a mai Frumoasa Fata.
Mângâierea cea divină
Să o vezi cum ți se-nchină
Dragostea ce ne unește
Chipul ei ce strălucește

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu