Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 21 decembrie 2016

Nopti diafane
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Decembrie.2016
Tu esti totul pentru mine
Inger Sfint,Alint,Iubire,
Aier,Viata si lumina
Tot ce am mai scump pe lume.
Linga tine-s fericit
Ma simt un Om implinit,
Tu-mi oferi tot ce traiesc
Esti o Dulce,Te Iubesc.
Noptile sunt diafane
Cand esti linga mine tu,
Cand te string in brate tare
Si sarut gurita ta.
Cand pe banca amindoi
Stam tinidu-ne de mina,
Si iti mingai parul frumos
Stralucind in raza lunii.
Te Iubesc din tot Sufletul
Imi esti Draga Fata Dulce,
Tu esti tot ce eu traiesc
Ingerasul meu Ceresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu