Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 21 decembrie 2016

Esti mingaiere si alint
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Decembrie.2016
Tu esti Regina Sufletului meu
Iubire Sfinta dulce Floare,
Esti tot ce astazi am sub Soaare
Traire,Viata,Alinare.
Tu esti alint si mingaiere
Steaua Sufletului meu,
Prin tine imi gasesc putere
De-a ride de-a fi fericit.
Nu stiu daca vreodata am sa pot sa-ti multumesc
Ca Viata mi-ai schimbat in bine,
Ca zi de zi esti linga mine
Of cat de Dulce esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu