Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 30 decembrie 2016

Scrisoare catre Tata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Decembrie.2016
Iti scriu astazi Draga Tata
Cuprins de amintiri si dor,
Sa-ti povestesc ce se intimpla-n lumea noastra
Ce mai e vechi si nou.
A Trecut ceva timp de cand tu ai plecat la Cer
Si pe pamint nimic nu s-a schimbat,
Soarele este parca mai timid nitel
E Trist ca tu ai plecat.
Casa si noi am ramas cum ne sti
Tu esti aici zimbesti din poze,
E Iaras Iarna,Sarbatori tu ne lipsesti
Parca nimic nu-mi place nu este ca ieri.
Tu erai veselia in casa
Tu ne erai aproape tuturor,
Acum privesc spre usa,spre fereastra
Si astept parca sa te vad.
Noi am ramas asa cum tie-ti place
Puternici,Veseli si uniti,
Cu totii ne gandim la tine
Si vrem sa sti ca esti aici.
Scrisoarea ce astazi ti-am scris
Vreau sa-ti aduca impacare,
Ca noi acasa suntem bine
Iti Multumim ca ne privesti din Cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu