Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 29 decembrie 2016

Afară ninge ca-n Povesti
E O Seară minunată.
Si vreau să-ți spun că Te Iubesc
Si că-mi ești tare Dragă.
Frumoasă ești Iubita mea
Ești Albă ca Zăpadă.
Ai Sufletul curat si Inima Frumoasa
Si vreau să fi amea.
Această Noapte magica sa o petrecem împreună
Să simt căldură Sufletului tău.
Ce Inima-mi alină.
Te string in brațe si Dulce te sărut
Si fulgii de Zăpadă ne mingaie si ne răsfăța.
Ne bucuram ca doi Copii
De noaptea asta minunată.
Doar lingă tine eu sunt Fericit
Sunt răsfățat si ocrotit.
Mă mingai cu Iubirea ta
Ești Îngerul si Zina mea.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu