Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 27 decembrie 2016

Paradisul
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Decembrie.2016
Tu esti formula fericirii mele
Ingerul prefacut in Om,
Tot ce am astazi linga mine
Fata ce-a Draga pe care-o Iubesc,cu foc.
Tu mai luat cu tine si mai dus in paradis
Mi-ai pus zimbetul in privire,
Inima din piept mi-ai luato
Si-ai inbracato in Iubire.
Tu insemni totul pentru mine
Cerul senin si Soarele,
Alintul si vantul cel dulce
Mireazma si parfumul Florilor.
Atita dragoste iti port
Nu imi ajunge-o Viata sa-ti arat,
Esti ce-a mai Dulce Floare intre Flori
Esti tot,Te Iubesc mult Ingerul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu