Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 23 decembrie 2016

Am crezut
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 Decembrie.2016
Atunci,cand m-am indragostit
Din prima zi cand ti-am jurat Iubire,
Am crezut ca linga tine voi fi fericit
Ca tu meriti amea Iubire.
Si ti-am pus Inima in palmee
Si Sufletul ti-am daruit,
Fara sa am frica s-au teama
Ca intr-o zi ma vei putea rani.
Seara de seara ne plimbam tinindu-ne de mana
Si admiram Florile minunate,
Iti spuneam ca tu esti Floarea mea cea Draga
Si ma jucam in parul tau sub clar de luna.
Am crezut poate mult prea mult in tine
Iar tie nici macar nu ti-a pasat,
Eu iti spuneam amea Iubire
Iar tu mimai fericirea.
Visam singur si pentru tine
Eram nooi doi intr-un tablou,
O Familie frumoasa,Fericita
Noi si Copiii nostrii fericiti.
Am plins mult cand eu am aflat
Ca tu nu ma Iubeai pe mine,
Visul frumos s-a destramat
Si astazi am doar rani in Suflet.
Dar nu regret nimic din tot ce-a fost
Poate ca nu am ramas impreuna,
Au fost clipe frumoase intre noi
Astazi iti spun,Ramai cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu