Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 23 decembrie 2016

Alerg spre tine cu Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 Decembrie.2016
Alerg spre tine cu Iubire
In brate sa te prind,Sa te sarut,
Caci esti Frumoasa plina de caldura
Ingerul meu Iubit.
Atit de Dulce si de tandra
Esti tu Frumoasa mea Iubita,
Nu pot sa stau un minut,o secunda
Fara sa te stiu linga mine.
Cand ma trezesc tu-mi esti aproape
Si Soarele din palma ta al pui pe Cer,
Ziua o faci sa fie minunata
Iar noaptea luna mi-o oferi.
La mine in brate tu sa adormi
Sa te privesc intreaga noapte,
In visurile tale eu alerg
Sa zambesti,sa fi minunata.
Te Iubesc mult din Suflet vreau sa sti
Tu esti tot ce inseamna univers,
Alerg spre tine-n fiecare zi
Si te Iubesc,cu-aceias nebunie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu