Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 27 decembrie 2016

In Anul ce-a trecut
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Decembrie.2016
Anul ce tocmai se incheie
Mi-a pus in Suflet bucurii,
Soare pe Cer si dimineti senine
Lacrimi de fericire si de neimpliniri.
A Fost un An plin de detoate
Suisuri,Coborasiuri si dezamagiri,
Dar optimist ca altfel nu se poate
Am reusit si am zimbit.
Mi-am implinit ori ce dorinta
Si alte mai asteapta a se implini,
In toate mi-a mers foarte bine
Si am zimbit in fiecare zi.
Au fost si zile-n care am plins
Dezamagit de neinpliniri,
Dar m-am gandit ca asa a fost sa fie
Ca sa-nteleg ce e cu mine.
Anul ce tocmai se incheie
Mi-a dat tot felul de trairi,
Dar astazi pot sa spun ca toate-s bune
Privesc,cu entuziazm si optimist.
Anul ce va veni-ncurind
Vreau sa-mi aduca sanatate,
Un Suflet cald,Dulce si blind
Ca-n reste pot spune ca le am pe toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu