Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 26 decembrie 2016

Impreuna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Decembrie.2016
Impreuna suntem noi
Fericiti plini de Iubire,
Inimile noastre bat
In piept tare cu Iubire.
Tu esti rostul meu in Viata
Mingaiere si alint,
Tu imi pui zimbet pe fata
Impreuna suntem fericiti.
Nu-ţi fie teamă c-am să plâng
Dacă-ntr-o zi vei fi departe
De inima ce astăzi bate
În pieptul meu ,unde te strâng...
Si de-ar fi vreodata sa pleci
Sa sti ca esti la mine-n Suflet,
Un Inger dulce din Povesti
Iubirea mea din Inima.
Dar astazi suntem impreuna
Lafel vreau sa fim toata Viata,
Sa ne-nbracam cu fericire
Cu pace-n Suflet si Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu