Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 29 decembrie 2016

Pastreaza-ma in inima ta
Să fiu mereu cu tine.
Azi Te Iubesc mai mult ca ieri
Si îmi doresc să fi lingă mine.
Ești cea mai Dulce Floare
Si vreau parfumul tău.
Să mă înconjori cu ata Iubire
Si cu răsfățul tău.
Mi-e tare greu să stiu că ești departe
Si nu ești lingă mine.
As vrea in brațe sa te string.sa te sărut Iubire.
Si fiecare zi ce o petrecem împreună
Să fie Dimineața.
Să pot să-mi cînt Iubirea ce ți-o port
Să știe Lumea toată.
Sunt Fericit că sunt Iubit
Va spun este un Înger.
Din tot Sufletul Te Iubesc
Să rămâi lingă mine.
Si toată Viata cit trăiesc
Am sa îți fiu aproape.
Si am sa Te Iubesc
Fata Frumoasă din Povestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu