Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 29 decembrie 2016

Dupa atita amar de vreme
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Decembrie.2016
Eram doi Copii frumosi
Cand ne-am indragostit.
Cu Sufletul gingas si pur
Si Inimi ce bateau in acelas ridm.
Privirile ni s-au atras
Si am simtit fiorul.
Iubirii ce-a curata de Copii
Si de-atunci a inceput dorul.
Si au curs juraminte miii
Versuri de poezie.
In strofele lor se gaseau
Ganduri curate de Iubire.
Dar cat de mult noi am crezut
In Iubirea curata.
Se pare ca nu am stiut
Sa o pastram anoastra.
Si sa pierdut.Sa risipit
Ca norii de pe cer.
Din Ochii nostrii de Copii
Au curs lacrimi siroi.
Si timpul a trecut usor
Noi nu ne-am mai vazut.
In mintea mea tu erai ca si ieri
Dar nu te intalneam.
De-odata la o cafenea
Cand asteptam cafeaua.
Parfumul tau l-am resimtit
Si-mi tresalta Inimioara.
Privesc in jur pierdut si ganditor
Si te zaresc la masa.
Lafel ca-n vremea de demult
Tanara si frumoasa.
Dar erai cu altcineva
Nu mai recunoscut.
Nu ti-ai dat seama ca sunt eu
Baiatul care te-a Iubit.
Dupa atita amar de timp
Pe tine te-am zarit.
Acelas chip frumos.senin
Tot dulce cum te stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu